Logopedas

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Obelių gimnazijoje mes turime galimybę įgyti pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą. Mokykloje vykdomas specialiųjų poreikių mokinių ir neformalusis vaikų švietimas, aktyvi socialinė, prevencinė, kultūrinė, sportinė ir pažintinė veikla. Pamokose taikomi modernūs mokymo ir mokymosi metodai, ugdymo procese naudojamos IKT.

Obelių gimnazija

Mokyklos g. 6, LT-42213 Obeliai, Rokiškio r. El. paštas obeliu.mokykla@gmail.com.

Logopedė Rasa Kundelienė (vyr. logopedo kvalifikacinė kategorija)

   Esu logopedė Rasa Kundelienė. Džiaugiuosi, jog domitės vaikų ugdymu bei teikiama logopedo pagalba Obelių gimnazijoje. Mano darbo tikslas - laiku nustatyti kalbėjimo bei kalbos ( tame tarpe rašymo, skaitymo) sutrikimus ir bendradarbiaujant su mokinių tėvais, juos šalinti. Kalba – minties reiškimo forma. Tik tada, kai mintis išreikšta žodžiu, ji yra aiški ir tampa realybe kalbančiam ir rasakitiems – klausantiems. Pati svarbiausia kalbos funkcija yra komunikacinė. Kalbos dėka bendraujant, galime tiksliai informuoti vieni kitus apie savo jausmus, norus, ketinimus, kilusius sumanymus, mintis.
   Daugelis vaikų pradėję lankyti mokyklą jau taisyklingai taria visus garsus, pakankamas aktyvusis ir pasyvusis žodynas, taisyklinga kalbos gramatinė sandara, rišlus pasakojimas. Tačiau dalis vaikų vis tik dar turi kalbos sutrikimų, kurių priežastys yra įvairios. Vaikai netaisyklingai taria kalbos garsus, kuomet artikuliacinio aparato raumenims trūksta paslankumo arba yra kalbos padargų (liežuvio, lūpų, gomurio, žandikaulio) pakitimų. Kalbos raidos problemas gali sukelti daug rimtesnės priežastys – mamos nėštumo patologija, gimdymo traumos, mamos ar kūdikio persirgtos ligos, skurdi kalbinė aplinka ir kt. Kitas iš dažniausiai pasitaikančių mokymosi sunkumų, išryškėjančių pradinėse klasėse, yra skaitymo (disleksija) ir rašymo (disgrafija) sutrikimai. Pagrindinės disleksijų ir disgrafijų atsiradimo priežastys yra nevisavertė galvos smegenų zonų, dalyvaujančių rašymo ir skaitymo procesuose, veikla, erdvės suvokimo sutrikimai bei vėluojantis kalbos vystymasis.
   Taigi išsiaiškinusi vaikų kalbos, kalbėjimo bei komunikacijos sutrikimų pobūdį, numatau palankiausias sutrikusios kalbos plėtotės, korekcijos priemones ir būdus. Rugsėjo mėnesį formuoju pogrupius arba numatau individualią pagalbą, atsižvelgdama į sutrikimo pobūdį.
Kaip vyksta pratybos?
   Logopedinių pratybų trukmę, intensyvumą parenku skirtingai, tačiau dažniausiai vaikai pratybas lanko 2 kartus per savaitę, po pamokų. Jų metu lavinamas artikuliacinis aparatas, girdimasis suvokimas, formuojami garsinės analizės ir sintezės įgūdžiai, mokiniai mokomi atpažinti ir, remdamiesi klausa, išskirti pagrindinius žodžio elementus: garsus, skiemenis, jų nuoseklumą žodžiuose. Įveikiami garsų tarimo trūkumai, mokosi skirti panašiai skambančius garsus. Plečiamas žodynas, formuojama taisyklinga gramatinė kalbos sandara, ugdoma rišlioji kalba, lavinami regimieji, erdvės, laiko ir kiti suvokimai, atliekamos rašymo, skaitymo užduotys, padedančios įveikti disgrafiją ir disleksiją. Logopedines pratybas lankančius vaikus registruoju dienyne, žymiu jų lankomumą.

Pratybos vyksta:

Pirmadieniais Trečiadieniais Ketvirtadieniais
12.00 - 14.15 12.55 - 14.00

12.00 - 14.00

 

Mob. 8 682 37574

El. paštas paštas This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

El. dienynas

UPC

Olweus mokykla

Skaitmeninių „Vyturio“ knygų biblioteka“

ŠMM

Rokiškio švietimo centras

Registracija į renginius

Atvira informavimo ir orientavimo sistema

Mildos klasės tinklalapis

Dalios klasės tinklalapis

2017 Copyright Obelių gimnazija Rights Reserved